söndag 19 februari 2012

Fler loppis-fynd från Brighton.

I föregående inlägg skriver jag lite om Brighton och om turen till "Brighton Flea Market". De sex kaffekopparna och brickan som jag nämnde ser ut såhär:


70-talsretro så det bara skriker om det. Visst är de underbara! Blir man inte glad av dessa vet jag inte vad man blir glad av... Vi betalade motsvarande strax under hundralappen för hela setet, inklusive brickan. 



Dessutom köpte vi några LP-skrivor, bland annat denna klassiker: Beatles - Abbey Road.



Summa summarum: Brighton Flea Market är väl värt ett besök om man har vägarna förbi!

1 kommentar:

  1. jag har liknande kaffekoppar som jag fyndat på loppis med bricka för 15:- ( 5år sedan minst) !!! gissa om jag blev glad. Trodde att det var någon reklamgrej för Gevalia eller nåt, men det står inget på. Din bricka är avundsvärd, älskar orange.

    SvaraRadera