söndag 12 februari 2012

Finsk och svensk plast. Och ostbågar.

Igår tog jag och sambon en promenad till Gamla stan för att köpa ett spel på Science Fiction Bokhandeln (en expansion till "Ticket to Ride"). På väg hem fick jag syn på en liten kul antikaffär som såg intressant ut. Generellt är ju antikaffärer tokigt dyra och jag är ju en fyndare... ;) Dock hade de placerat par stolar precis utanför dörren där de ställt upp diverse bråte tillsammans med skylten "Allt 10 kronor styck". 

I röran hittade jag denna söta plastskål med hjärtan från finska Plastex. Den fick följa med hem!


Ikväll unnar vi oss lite ostbågar och då kom lilla skålen väl till pass! (För vi hade ju inga andra skålar hemma innan.... HIHI!) 


De röda hjärtana matchar alldeles utmärkt med min tjusiga röda Kvartett-bricka (mer om den här).

2 kommentarer:

  1. Du har inte kvar skålen och känner för att bli av med den? :)
    Har en sambo som skulle bli överlycklig om jag fick tag i en.
    /Sophia

    SvaraRadera