fredag 6 april 2012

Påskpynt i glas från Hötorgets loppmarknad.

Hushållets enda påskpynt består i två små gula glasfåglar. De är himla söta, speciellt i sällskap med ljuslyktor från Royal Krona, Iittala och Gullaskruf.



Jag hittade dem på Hötorget en söndag för ett par veckor sedan. 40 kronor gav jag för paret.



Om en liten stund ska jag och sambon åka upp till Avesta. Till min stora glädje upptäckte jag igår kväll att det arrangeras en loppis i Avesta Folkets Park på söndag. Oooooh, vilken bra tajming! :)

2 kommentarer:

  1. Härliga påskfärger! - Blir det mer vår än så? Happy hunting på loppisen!

    SvaraRadera
  2. Jättesöta små pippifåglar! Vi får se om hötorgsloppisen håller öppet på söndag, jag gr den en chans och åker dit och hoppas att jag hittar något lika fint. :)

    SvaraRadera